My playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Sunday, April 4, 2010

baby!!!

pg td gi breakfast kt mcD,jumpe 1 kluarge nih....ade 2 org ank ponpuan(kembar) n sorng baby....comei sgt baby tuh......dgn kening lebat,mate sepet,pipi tembam....skali pndng comei gile!!!tp last2 terbayang mke shinbei kt lam citer ninjaboy tuh....hahaha!!!!tp siyes comei...mmgu lpas lak,gi kenduri akikah....baby tuh kecik jek...7 ari..huhu...tkot nk pegang....seram....tp mak die slamerk jek angkt die mcm2 gaye....aku ngan kakak aku tergamam....hahahah.....cam angkt barbie doll jek....mybe da terbiase kot....ank da tige....hehehe.....bile tah aku nk dpt baby....huhu....cpt la besar.....hahahah(blaja smpai abes lu larh!!!)....skang ni ade due baby....tp baby kuceng....waaa!!!!!tp pggl die baby....comellll!!!!!!tah ler....nape lar org2 skarang ni asik buang bayi jek....kalu dorng tamo pon baby tuh,gi la umah kebajikan anta...x yah ah buang2 tuh......aku rasekn,org2 yg buang bayi tuh adalah org yg plg bodoh!!!!bygkn rmai org nk baby,tp malngnye dorng x ley mengandung....tp yg lain,da ngandung 9 bulan penat2 beranak...sakit2...last2 buang centuh jek......ape laaaa......dlm mmgu lpas hampir tiap ari denga brite pembuangan bayi...sian dorng...baru nk tgk dunie.....kuceng aku pon pndai jage ank.....agknye taraf dorng lg rendah dr binatang kot(sory klau kate2 terlalu kasar)..kalu aku jumpe minah yg buang ank tuh kn,aku lebih rela jage ank tuh drpd bg mak die buang die......even aku msih skola,aku msih bley pike mne baik,mne buruk......kire klau dorng buang ank tuh,cam 1 bembunuhan tau....dose besar tau tak!!!!!!insaf la wie...penat aku denga citer pembungan ank tuh....sian kt dorng...

salam

No comments:

Post a Comment